1.
Stelling: De winkel gaat voor ALLES!
2.
Welke regels maken onderdeel uit van de Formule Bakker van de Ven? (lees eerst alle antwoorden voordat je antwoord geeft)
3.
Juist of onjuist? Onze winkels zijn: Open, modern, fris en klantgericht
4.
Juist of onjuist? Onze winkels hebben: passende kleuren en warm
5.
Juist of onjuist? In onze winkels tref je willekeurig gebruik van kleuren en lettertypen aan.
6.
Juist of onjuist? Onze winkel mag aan het einde van de dag leeg zijn.
7.
Juist of onjuist? De beste plekken liggen ALTIJD vol
8.
Juist of onjuist? We geven 1x per week 2 sneetjes brood mee aan de klant
9.
Wie zijn de klanten van Bakker van de Ven? (lees eerst alle antwoorden voordat je antwoord geeft)
10.
Wie of wat zijn volgens jou concurrenten van Bakker van de Ven?
11.
Juist of onjuist? We bieden normale kwaliteit aan voor een juiste prijs
12.
Juist of onjuist? De button 'De Volkorenspecialist' dragen we ELKE werkdag met veel trots
13.
Welk van deze onderdelen behoort NIET tot onze Top-10 kansen voor een betere verkoop?
14.
Welk van deze onderdelen behoort NIET tot onze Top-10 kansen voor een betere verkoop?
15.
Welk van deze onderdelen behoort NIET tot onze Top-10 kansen voor een betere verkoop?
16.
Wat versta jij onder 'kijken door de ogen van de klant?'
17.
Wat is de juiste manier van presenteren?
18.
Juist of onjuist? We vullen de winkel bij voorkeur geheel met gesneden brood.
19.
Juist of onjuist? Het snijden van brood geeft ambachtelijke beleving in de winkel
20.
Juist of onjuist? Om verkoopkansen te benutten leggen we dezelfde producten op veel verschillende plekken in de winkel neer zodat de klant ze op veel verschillende plekken ziet liggen.
21.
Juist of onjuist? Het product hoort altijd bij de proefschaal te liggen; klant moet het product meteen kunnen kopen.
22.
Juist of onjuist? Bij de kassa liggen altijd (nieuwe) producten om impulsaankopen te stimuleren
23.
Wat is het doel van ELKE dag consequent 2 sneetjes brood meegeven aan de klanten en daarbij uitleg geven?
24.
Wat zijn volgens jou aandachtspunten bij het presenteren van zelfbedieningsproducten?
25.
Juist of onjuist? Binnen ons assortiment hebben we meerdere unieke producten die tot de trots van ons assortiment behoren
26.
Wat is de beste presentatie? (Let op: Zodra je op de afbeelding drukt bevestig je jouw keuze. Wil je inzoomen doe dit dan door je vingers uit elkaar te bewegen over het scherm)
27.
Welk van deze zaken draagt NIET bij aan een goede consumentenbeleving?
28.
Juist of onjuist? We bakken twee keer per dag verse lekkernijen
29.
Juist of onjuist? De beste manier om extra verkoop te genereren is door het product af te prijzen
Bedankt voor jouw antwoorden. En vergeet niet.......
We doen al heel veel dingen goed!
•Wij hebben de beste en vriendelijkste medewerkers in ons bedrijf
•Wij hebben medewerkers die trots zijn op ons bedrijf
•Wij hebben medewerkers die SAMEN voor hetzelfde doel willen gaan
•We hebben de beste bakkers met de lekkerste producten
•Mooie winkels en goede locaties
•Moderne uitstraling
Wat valt er nog te verbeteren?•Onze winkels mogen nog voller liggen
•We kunnen meer producten op voorraad houden in de diepvries
•Werken met betere doelen en een helder actieplan
•Minder nee-Verkoop, ook voor houdbare producten
•De hele dag door blijven bakken
•Onze “trotse” troeven nog beter naar voren brengen
•Kijken door de ogen van de klant
•Beter communiceren
•Bewust zijn van het imago van de speciaalzaak op gebied van kennis, uitstraling en houding
30.
Wat zijn volgens jou nog zaken die nog beter kunnen?